ЧЕРНІВЦІ

Мінінфраструктури пропонує передавати порти в концесію для їх розвитку та залучення інвесторів

0

Міністерство інфраструктури України вважає найбільш перспективною моделлю розвитку портів з залученням інвесторів модель концесії

 Про це повідомив заступник міністра Дмитро Демидович на засіданні робочої групи з питань організаційно-технічної підготовки до впровадження прозорих механізмів використання приватними інвесторами портових об´єктів в Києві, повідомляє «Інтерфакс-Україна».

«Міністерство зараз створює умови для залучення приватного бізнесу до роботи портів. Ми дійсно хочемо цього. Модель концесії вважаємо найбільш перспективною і, впевнений, знайдемо взаєморозуміння в цьому питанні з усіма зацікавленими відомствами», - зазначив Демидович.

Під час обговорення саме концесія була визнана найоптимальнішим механізмом для розвитку портів та залучення приватних інвестицій, бо в цьому випадку порти залишаються у державній власності, а інвестори отримують гарантії захисту вкладених коштів.

«Концесія - це основний пункт стратегії українського портового господарства: держава не втрачає свою власність, концесіонер одержує гарантії і можливість прогнозованої  довгострокової роботи, розвивається інфраструктура портів, зношеність яких сьогодні становить близько 70%», - зазначив директор департаменту державної політики у сфері морського і річкового транспорту Володимир Севрюков.

Представники стивідорних компаній, що прийняли участь в засіданні, також відзначали, що концесія є найбільш дієвим форматом взаємодії з держпортом.

«За співпрацю з Україною як ключовим гравцем в Чорному морі Royal Caribbean висловилася ще рік тому. І концесія тоді бачилася нам головною формою відносин з державою, але на той момент не було необхідної нормативної бази», - зазначив представник компанії Royal Caribbean Микола Мельников, якого також цитує прес-служба.  За його словами, з прийняттям закону «Про морські порти» ця база з´явилася.

«І представники портової галузі, і компанія Royal Caribbean вважають, що концесія є на сьогодні найкращою формою старту реформ у портовій сфері. Саме концесія, а не приватизація», - підкреслив Мельников.

У свою чергу представники промпідприємств - найбільші вантажовідправники і потенційні інвестори в портову галузь, відзначили серед переваг концесії є цільовий розвиток об´єктів портової інфраструктури і гарантії виконання зобов´язань учасниками концесійних договорів.

Закон «Про концесію» був прийнятий в Україні в 1999 році, а в червні 2012 року президент Віктор Янукович підписав закон «Про морські порти», прийнятий з метою реформування галузі, і допускає використання концесії з цією метою. Наразі уряд і Мінінфраструктури готують нормативну базу, необхідну для реалізації закону, який набуде чинності в червні 2013 року.

File not found.
коментарі powered by Disqus
Погода
Погода у Чернівцях

вологість:

тиск:

вітер:

Партнери портала

Price.ua - сервис сравнения цен в Украине
 

   Copyright © 2015 «Коментарі:» Всі права захищені.

Система Orphus proIT weblog.com.ua